سالم کالا
 

متاسفم - این محصول دیگر در دسترس نیست

ازتو بارور 1 ازته

کود زیستی ازتو بارور-۱ حاوی باکتری های تثبت کننده ازت می باشد که فعالانه تثبیت نیتروژن هوا به صورت قابل جذب برای گیاهان را انجام می دهند. این کود جایگزین سالم و موثر بخشی از کودهای شیمیای ازته (اوره) می باشد و به صورت بذرمال و همراه با آبیاری قابل مصرف است. هربسته ۱۰۰ گرمی ازتوبارور-۱ می تواند جایگزین 30 تا 50 کیلوگرم کود ازت (اوره) در هر بار مصرف می باشد.
وضعیت موجودی: موجود است
220,000 ریال

توصیه می‌شود کود زیستی ازتوبارور-۱  را به همراه کود های زیستی فسفو بارور-۲ و پتابارور- ۲ و در قالب کود کامل NPK زیستی بارور استفاده نمایید.

جهت تهیه محلول کود زیستی مرد نیاز یک هکتار زراعت و یا   100 رأس درخت، یک بسته از کود زیستی ازتوبارور-1  را  با توجه به نوع بذر و روش مصرف در حجم مناسبی از آب ریخته و کاملا به هم بزنید. در صورت طولانی شدن کار، هر ۱۵ دقیقه یکبار عمل هم زدن محلول را تکرار نمایید.

برچسب های محصول
مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند، محصولات زیر را نیز خریده اند:

پتابارور 2 (پتاسه)

حاوی دو باکتری حل کننده پتاسیم است که ترکيبات نامحلول پتاسیم موجود در خاک اطراف ریشه را تجزيه کرده و با رهاسازی این یون باعث جذب بهينه پتاسیم می‌شوند. هر بسته 100 گرمی از این کود زیستی می تواند جایگزین حداقل 50 درصد کود شیمیایی پتاسه مورد توصیه در گیاهان شود.
ریال